Hae tästä blogista

perjantai 7. joulukuuta 2012

❊ Joulukalenterin 7.luukku

 Tämän päivän luukku on ehkä vähän tylsä. Tässä on kysely, joka perustuu siis siihen päivä 1, päivä 2... juttuun, mutta valikoin tästä ne kiintoisimmat :)

1 Ensimmäinen hevonen, jolla ratsastin.
Paxi ♥ Rest In Peace, my dear. Valkoinen lipizza-ruuna, jota tulen kaipaamaan!
2 Ensimmäinen hevonen, jolta tipuin.
Bill, holsteiner-ruuna siinä 170cm korkeudessaan, jolta tipuin monet kerrat... :D
3  Hevonen jota ikävöin eniten.
En pysty nimeämään vain yhtä, sillä olen menettänyt niin monen lempihevoseni näiden reilun kuuden vuoden aikana. Suurimmat ikävät kumminkin ovat ;: Paxi, Bonnie, Jeni, Cissi, Hera, Kaapo. (+Celeste & Salka)
jeni </3
Kaapo </3
4 Hulluin hevonen jolla olen ratsastanut.
Tähän voisin nimetä lukuisia, mutta yksi hurjimmista oli yksi hevonen jolla ei oltu ennen ratsastettu ja jouduin menemään sillä tunnille kun olin 11-vuotta ja ihan aloittelija tasoa....Tosin se hevonen oli aika kiltti, mutta hullu kokemus oli.
+ Cissi oli kyllä aikamoinen pakkaus myös :D (♥) Se onnistui aina juksaamaan ratsastajan maahan! Kerran tipuin niin että sitlä lähti suitset päästä ja se karkas metsään avoimesta portista.., XD
Sitten lähettiin jonkun 15 ihmisen porukalla ettii sitä... höhö.
5 Kiltein hevonen jonka olen tavannut.
Varmaan Miris :) 
6 Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä.
Jeni ... :(
7 Ensimmäinen lempiponi.
Mulla on taisi olla monta samaan aikaan ensimmäisenä lempiheppana! Mutta ponina Cissi oli se ehdoton lemppari ♥
8 Hevonen jonka kanssa yhteistyö on kehittynyt eniten.
TRITLA! ♥
9 Hevonen jolla ei ole mennyt, mutta haluaisi mennä.
Haha, haluisin niin koittaa Ermiä Wiknerillä... :)
10 Hevonen jolla on hypännyt isoimman esteensä.
Make ♥ Lempi hepsukka leiripaikastani :)
11 Hevonen jonka kanssa on onnistunein tunti.
Make & Rolex :) Maken kanssa sujuu aina! Se on ehkä ainut hevonen jonka selässä tunnen olevani hyvä ratsastaja, se on opettanut minulle ihan tajuttoman paljon vaikka sillä olen mennytkin vain kymmenisen kertaa.
miss you like hell ♥
Rolex taas oon se toinen opetusmestarini joka jaksaa aina yrittää parhaansa ja vaikka menisi kuinka päin peppua niin olen silti aina iloinen tunnin jälkeen :)
12 Hevonen jolta on tippunut pahiten.
Minulla on ollut tuuria, enkä ole koskaan satuttanut itseäni vakavasti tippuessani vaan aina pystynyt jatkamaan ratsastusta, paitsi pari poikkeusta löytyy että olen joutunut lopettamaan tunnin kesken. 1. Joskus 2009 kesällä tipuin estekurssilla niin että jalka vääntyi enkä pystynyt varaamaan painoa hetkeen sille.
älkää välittäkö noista numeroista,
tää on kopsattu fb'tä ja rajattu koska kaikki vanhat kuvat poistu
koneen takia kun poistatti kaiken :(
2. syksyllä 2010 kun menin Myyllä ja onnistuin tippumaan niin että löin olkapääni satulaan ja se venähti... :D 
Tritla on myös kuskannut mut päin puita että oli sekin aikamoinen kokemus kun löysin itteni ja jalustimen mutaisesta pellosta ...
13 Hauskin hevonen jolla olen ratsastunut.
Haha, varmaan Porkkana! Siksi koska olin jo aika pitkä kun sillä menin yhdessä kohtaa monta kertaa putkeen :D Se on jotenkin niin läppäponi :')


14 Yritteliäin hevonen jolla olen ratsastanut.
Tää on kyllä ehottomasti Rolex :D Ainakin silloin kun se keskittyy! Sekä Veera Wikneriltä :)
15 Hevonen jolla on ihanimmat askeleet.
Hanni :)
16 Vaikuttavin hevonen.
En osaa vastata, koska sen voi perustella/käsitellä niin monella tapaa. Miksköhän mä valitsin tän tähän...
17 Pienin hevonen jolla on ratsastanut.
Pilvi :D 95cm.
kuvapilvestä
18 Suurin hevonen jolla on ratsastanut.
Sami, sen sanottiin olevan 192 cm, mutta sitten myyntitiedoissa ilmoitetaan että se olisikin vain 175 cm ?! No iso se kumminkin on. Muistan kuinka hassua se oli että meillä oli puomi-hyppytunti ja ne S'n loikat...!
19 Itsepäisin hevonen jolla on ratsastanut.
Cissi se on tähänkin ;'D  
(cissin kaikki kuvat hävisi siis enkä saa tähän mitään monipuolisia kuvia c'stä.. :'(</3 tai muista jorvaksen aikaisista muistoista... olin myös poistanut cissi videon tubesta... argh.)
miss you too ♥
20 Hevonen jonka haluaisi omaksi.
Kysytkin vielä :) Make tai Rolex. Mutta suoraan sanoen en ole valmis omaan hevoseen joten perjaatteessa vastaus on ettei kukaan :/
21 Tärkein hevonen.
Sunny ja Rolex vievät tällä erää voiton :) ♥ Sitten tulee Tritla ja Make :)

Loppuun yli vuoden takainen kuva, joka sai minut nauramaan melkein kyyneleet silmissä :')

xoxo milla

7 kommenttia:

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥