Hae tästä blogista

torstai 13. joulukuuta 2012

❊ Joulukalenterin 13.luukku

BORING. luukku luvassa taas :/ i'm sorryyy. plus tiiän että tän tapanen on ollut varmaan kaikilla, mutta tän julkaseminen vaan veny...

Satunnaisia faktoja minustaaaa :D here we go.

-Kuulun kirkkoon ja uskon Jumalaan, mutten ole mikään 'crazy uskovainen' vaan uskon omalla tavallani.
-Tallin jälkeen must go suihkuun ;D
-Itken ihan sairaan helposti kun katon sarjoja,leffoja tms tai luen kirjoja, mutta en itke läheskään niin helposti 'oikeessa elämässä' :')

-Mua luullaan liian usein paljon nuoremmaksi ku mitä oikeesti oon...
-Rakastan laulamista!(ja musiikkia)
-Tykkään syödä makeeta ja suolasta sekasin! Esim. tykkään just semmosesta jäätelöstä missä on suolapähkinöitä ja niistä Smash-suklaasipsi karkeista :D
-Aina kun lopetan kirjan lukemisen mun elämä tuntuu niiiin tylsältä ja haluisin vaan 'siirtyy' elämään siihen kirjaan :')
-Haluisin niin kelata aikaa taaksepäin aina välillä tai elää edes ne hetket uudestaan jolloin olin niin onnellinen että se sattuu kun sitä ajattelee nyt </3 mikään ei kestä ikuisesti :'(
tässä yks happyday pari vuotta sitten ♥
-Mun huulet rohtuu aina kun oon leirillä... :D tai vähänkin kauemmin tallilla kuin pari tuntia. Eh, weird?
-Musta on tullut ihan sairaan laiska ! ja mua ärsyttää kun aina koulussa oon että nyt kun meen kotiin niin panostan läksyissä ja luen kokeisiin! No kun pääsen kotiin, hutasen läksyt jotenkin ja meen koneelle vaikkei siel ois mitään tekemistä... :o
-Oon vihdoinkin tajunnut miten mun pitää ratsastaa ja haluun nyt vaan mennä eri hevosilla (ja rolexilla tietty!♥) ja kehittyy ja kehittyy.. Ostakaa mulle poni! XD
random-kuva musta Romeo-ponista :)
-Okei en ole valmis poninomistajaksi, koska tiedän jo nyt että innostus ei riittäisi vaikka kuinka haluisin...
-Haluaisin mennä opiskelemaan montaa alaa samaan aikaan!
-Kun alotin tekeen videoita Jenihevosena, kaikki tallilla tuli aina juttelee ja kyselee ! :D Wiknerilläkin mut tunnetaan yleisimmin mun tippumisvideosta :'D

-En oo koskaan ollut mitenkään suosittu, mutta haluan ihmisten hyväksyvän minut!
-Musta tuntuu että oon aina kaikessa semmonen keskinkertanen, u know? En oikeastaan loista missään vaan oon kaikessa ihan ok. tai sitte huono :'D
-Oon super itsekriittinen ja välillä aika perfektionisti !
-Jos oon riidoissa niin en saa unta enkä pysty tekee mitää koska ahdistaa niin paljon. Siksi oonkin melkeen heti pyytämässä jo anteeksi, koska riidoissa olo syö itseluottamustani.
-Pelkään maastoilua hevosten kanssa, mutta silti haluun aina mennä XD Välillä en tosin pelkää yhtään,mutta jännittää yleensä :)
-Mun esteistunta on oikeesti ehkä maailman yksi huonoimmista. Siinä ei ole MITÄÄN hyvää! :(
-En aio osallistua kisoihin Wiknerillä ainakaan enää tänä vuonna ... :)
-Tää mun joulukalenteri tulee olee fiasko XD tai ei välttämättä :) oon kyllä saanut ihania ideoita kiitos! ♥
-Oon ihan hulluna kaakaoon... Voin juoda sitä vaikka 3 mukia putkeen eikä tunnu missään :D
-Rakastan hameita !
-tää ei oo se 50faktaa minusta ;)


xoxo milla

2 kommenttia:

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥