Hae tästä blogista

perjantai 14. joulukuuta 2012

❊ Joulukalenterin 14.luukku

Heips! 
Tänään luukussa on haaste jonka sain Siniltä viime viikolla :) Tästä tulee vaikeaa koska no ... :)
Eli sain haasteen jonka sain annikalta ja jennylta (:


Ohje:


Tarkotus on siis laittaa itsestään kuvia kuusi kappaletta, joissa näyttää mielestään hyvältä ja mielellään jopa selvittää vähän miksi näin on. Kasvokuvia, kuvia, joissa näkyy kroppa, mitä vain!! Tärkeintä on tuoda esille niitä kuvia, joista itse tykkää. Tämän jälkeen haasteen voi heittää kuudelle muulle ihmiselle!
okei alotetaan... Onkohan musta edes 6 erikuvaa... Okei nää kaikki on varmaan mun oma ottamiaaaa, koska en pysty olee normista yksin kameran edessä :D
tässä ensimmäinen jossa ollaan Sinin kanssa heillä kun Sinillä oli rippijuhlat :) Musta mun hiukset on kerrankin kauniisti tässä ja en ees näytä hirveen kiusaantuneelta niinkuin yleensä kuvissa :) On toi mun suu vähän weird mut whatever. Okei ehkä Sini vaan pelastat tämän mut me like! ;D
noi hiukset ♥ ei nassussa meikkiä ja silmien oikee väri tulee kerrankin esille kunnolla :) tykkään myös paidasta jonka sain salmelta kesällä synttärilahjaks :)♥ silmät tosin sais olla kunnolla auki, mutta niin :D
näytän vähä känniseltä tms kun mun silmät ei oo kunnolla kiinni mut hiukset näyttää ihanilta ja toi miun takki ♥
oon oikeesti aika ilosen näkönen tässä, vähän random mut tritla pelastaa ♥
vaikka mulla on silmät kiinni tässä kuvassa niin tää on kuva jossa näytän onnelliselta :D Poni ei niin mutta XD
aika perus neutraali ilme, mutta mielestäni ihan ok :) toi paita näyttää upeelta verrattuna siihe mitä se livenä on XD
Siinä oli :) Voi olla aika järkyttäviäkin tää parhaimmisto, mutta mä en tykkää olla kameran eessä :) Tai tykkään mutta en onnistu luontevasti koskaan. En ole kuvauksellinen :/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥