Hae tästä blogista

tiistai 11. joulukuuta 2012

❊ Joulukalenterin 11.luukku

Moi!
Tänään tuli vähän kiire tämän luukun kanssa ja ajattelin ensin etten aio edes tätä avata, mutta avaampa kumminkin ja vaikka tämä on tylsä tänään niin yrittäkää kestää! :D
Luukkujen katselut ovat nyt viimeisinä kahtena päivänä laskeneet yli puolet mitä ne olivat joten  ei pahemmin kannusta tekemään näitä enempää mutta kai mä nyt tämän loppuun vedän kunnialla! Oisitte ehdottanut mitä haluutte! Okei oon aika törkeä, anteeksi, mulla on vaan ollut tosi huono päivä tänään :S Asiaa ei yhtään auta sekään että mun rip mun puhelin... No niin mutta tosiaan luukkuun;  

joulukuun lempivaatteeni ♥
Päädyin tähän koska olen hurahtanut syksyn aikana punaiseen enemmän kuin yleensä ja tykkään tästä kyseisestä neuleesta paljon :) Se on mukava päällä ei ole vissiin villasta tehty vaan puuvillasta joten ei kutita :) Lisäksi nuo palmikot tuo kivaa lisää ja neule ei ole mikään säkki muttei liian muoltoitukkaan! Jos olo tuntuu rumalta aamulla niin varma valinta on tämä pusero :) Sopii hameen sekä farkkujen kanssa joten sitäkään ei tarvitse miettiä! Neule on myös sopivan pitkä eikä ollenkaan liian lyhyt :) Ainut minus on se että kun ostin sen niin ekoilla käyttökerroilla se lähti purkautumaan oikean käden saumasta, jonka sain sitten kotona parsia takaisin kokoon. Seurauksena vähän epäsiistireuna, muttei se erotu jollei katso tarkkaan :D Silti pusero on kestänyt kaiken muun ja alennuksestahan sen ostin kesällä itiksen JC'stä :)

~ milla

6 kommenttia:

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥