Hae tästä blogista

sunnuntai 23. joulukuuta 2012

❊ Joulukalenterin 23.luukku

Heii! :)
Tänään, toiseksi viimeisessä luukussa(huij!), jatketaan tällä videolinjalla ja vuorossa olisi
vanhoja ratsastusklippejä joissa itse ratsastan! :D
Koin pikkuisia järkytyksiä näitä kattoessani, oon mä ollut niin mahtava... :D 
Nyt ainakin tajuan itsekkin että oonhan mä nyt vähän kehittynyt noista ajoista ! Olin siis ihan aloittelijatasoa kun Wiknerille vaihdoin. Kelatkaa vielä että olin ridannut 2½ noissa ihan ekoissa & noissa kesän 2010 (wiknerin ekat klipit) melkeen NELJÄ VUOTTA.... Okei eihän noi vuodet oikeastaan mitään merkkaa, mutta kertoo toki vähän opetuksesta jossa olen ollut ja no... ehkä mun lahopäästä XD 
Olen todella kiitollinen että tajusin vaihtaa tallia ja aloin oikeasti 'panostaa' ratsastukseen. Kiitokset Salmelle ja Sinille kun houkuttelitte mut Wiknerille. Mahtavasta opetuksesta ja kannustuksesta kiitokset kuuluvat Wiknerin hyvälle opetukselle/opettajille ! Varsinkin Kristalle :) Kiitoskiitos !

Nyt siihen videoon :) XDDDD
  Nyt joulufiilikset katossa ja aatelkaa... Enää yksi yö jouluun ♥ !
Tosin tässä alkaa tulla jo kiire kun on vielä niin paljon asioita hoidettavina, mutta ei paineita.. XD

~ milla

2 kommenttia:

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥