Hae tästä blogista

lauantai 15. joulukuuta 2012

❊ Joulukalenterin 15.luukku

Pöö! Viidestoista luukku on avautunut tänään!

Tässä luukussa listaan omia joululahjatoiveitani :--)

Pahoittelen etukäteen jos tästä tulee lyhyt, koska en oikein osaa sanoa mitä toivoisin/haluaisin/tarvitsisin !



Minun j o u l u l a h j a t o i v e e n i

Olen todella vaatimaton aina lahjatoiveissani ainakin nykyään, sillä toki ne lahjat ovat kivoja, mutta pärjään ihan hyvin ilmankin jo näin 'vanhana' :) 
En todellakaan osaa heittää vain lonkalta mitä haluan, oon tosi huono siinä... Oon ikuinen pihi ja alan aina miettimään ostellessani/toivoessani jotain että tarvitsenko tätä ihan 110%/ pärjäisinkö ilmankin/löytyisikö halvempaa tms. argh, inhoon sitä piirrettä!
Minulla on suht. hyvä tilanne kotona että saan kaiken tarvitsemani, ruuat,vaatteet jne. joita ilman ei pystyisi elämäänkään ;D Mutta kaiken ylimääräisen olen jo pienestä pitäen opetellut ostamaan itse. Viikkorahaakin saan aina silloin tällöin, riippuu nykyään kuinka säännöllisesti mm. kahden kotini takia... :) 
Mutta hyvin oon pärjännyt kumminkin ja jottei tämä menisi pelkäksi turhanpäiväiseksi löpinäksi niin hieroin aivonystyröitäni ja keskityin nyt miettimään kaikkea mitä nyt haluaisin! (+ tarvitsisin.)

1. Läppäri. Aloitetaan nyt tälläisellä isolla hankinnalla, jota voisin toivoa! Joo tosi tekopyhää kun juuri kirjoitin että olen tosi vaatimaton, mutta tällahetkellä oikeasti toimivaa kone ei tekisi pahaa! Varsinkin kun kesän jälkeen siirryn uudelle 'oppitasolle' niin tietokoneesta olisi paljon hyötyä niin koulussa kuin vapaa-ajallakin :) Sitten ei vanhempienkaan tarvitsisi valittaa että tarvii käydä koneella maksaa laskuja ja tsekkaa säpöt juuri kun itse istun siinä! Tyytyisin varmasti ihan helposti siihen halvimpaan merkkiinkin kunhan se nyt kestäisi edes sen pari vuotta :D
Mutta ei tääkään mikään välttämätön ole, joten en 55% varmuudella edes tätä pyydä :)

2. Gleen 3.tuotankokausi boksi
hahaa, tää must have ! ♥ Glee-addiktio nousussa taas. Se myös täydentäisi sitä varastoa noista tuottareista!

3. Lahjakortteja, nää on aina kivoja ja vaikken shoppaile mielelläni niin nämä kumminkin takaavat sen etten osta rahoillani ruokaa vaan vaatteita :) Jokin Monkiin tai Seppälään tai Hööks'iin ois jepajees :') + stokkalle on myös käytännöllinen muiden lahjoja ajatellen! & tuolta Hööksistä sais sitten kaikkea heppakamaa poneille ja itsellekkin ehkä tarpeen tullen :)

4. Uusi kypärä Tää olisi ihan mahtava hankinta koska toi nykynen kypärä on jo melkeen 2½ vuotta vanha ja oon tippunut sen kanssa tooosi monta kertaa... :) ehkä jos saan rahaa tarpeeksi niin hankin sen sitten hetimmiten... :---D

5. Panta, siis semmoinen vähänkuin pipo, mutta panta mitä pidetään talvisin :) Oon halunnut semmosen jo pitkään, mutta mistään ei tunnu löytyvän just sellasta mitä haluisin :/!

6. Rahaa pelkästään, joo tätä ei varmaan tarvitse perustella. Kyllä se raha kelpaa varmasti jokaiselle :) '' young money, cash money'' ;)

7. Saapastuet nämä mä tarviin! En haluu että ne mun saappaat menee huonoks :)

akjsoioi, en keksi enempää... :') Tottakai nää joka vuotiset ; maailmanrauha ja terveys on tänäkin vuonna toivelistalla, mutta niistä ei sen enempää :)
Love; Milla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥