Hae tästä blogista

lauantai 22. joulukuuta 2012

❊ Joulukalenterin 22.luukku

Heyaaa! :)
Tänään luukusta paljastuu teidän toivomanne varustepostaus :)
Pahoittelen jos tämä on tylsä, mutta ei minulla ole tämän enempää heppa-tavaraa kun en omaa ponia tms. omista :) 
Onhan minulla tietty hoitoponeille jotain, mutta niitä en viittinyt alkaa nyt esitteleen. 
Pidän tämän siis nyt tämmöisenä rajattuna minun omiin ratsastusvarusteisiin.  :))
Aloitetaan...

KYPÄRÄ
Monelle varmasti tuttu Halo Rider-kypätä, joka on palvellut minuakin jo parisen vuotta :)
Oon ollut todella tyytyväinen kyseiseen kypärään! Se on siisti, kestävä ja hyvä päässä. Sekä hinta-laatusuhde on loistava :)
TAKIT
Horzen perustakki vihreänä ruskeilla väripilkuilla :D
En valitettavasti löytänyt yhtäkään hyvää ridakuvaa missä minulla olisi kyseinen takki ylläni, joten saatte tyytyä tuohon Sunny-kuvaan :D
Toi takki on tosi lämmin, mutta se on ärsyttävä kun istut niin näyttää että oisit raskaana kun se löllöttää silleen XD
Harmaa CRW-merkkinen toppaliivi. Superkiva ja istuva noin 'paksuksi' :)
Värikin on jees! Tämä toppaliivi on toodella lämmin :)
Mountain Horsen tummanruskee tuulitakki :) Soveltuu kevät-syksy käyttöön, mutta on talvella liian ohut.
Tuokin on tosi kivan värinen ja mukava päällä :)
RATSASTUSHOUSUT
vasemmalla+keskellä (horzesta ostetut?) siniruudulliset polvipaikkaist pökät, merkkinä Mountain Horse
Oikeella tosi vanhat beessit polvipaikkaiset pökät, jotka on hipposportista ostettu vuonna keppi ja kivi :D Ovat olleet tosi laadukkaat, vieläkin ehjät, mutta vähän pienet niin en käytä niitä pahemmin enää :) merkkinä toimii back2back.
sitten Hööksistä ostetut CRW-merkkiset polvipaikkaiset perus ruskearuudilliset housut :)
Nämä on olleet ehottomasti toiset parhaista housuista koskaan, vaikka ovat nyt ajan myötä vähän nyppyyntyneet. Nämä on tosi joustavat, mutteivat silti ole 'menettäneet muotoaan' :D + ruskeet pökät sopii melkeen kaikkeen ! :')
Tässä nämä toiset parhaat housuni ikinä, nimittäin CRW-merkkiset farkkuridahousut :) Näissä on mokkaiset kokopaikat ja nää onkin mun ihka ensimmäiset kokopaikkaisetratsastushousut ikinä :D Oon ollut tosi tyytyväinen, kauniit värit ja noi 'muotoilut' :) (tossa oikeanpuolimmaisessa kuvassa olin sit just tippunu mutapeltoon et siks oon niin mutanen! XDD)
Nämä housut ostin HIHS'stä 2012 vain 25 eurolla ja ovat merkkiä back2pack. Housuissa on vaaleanmokkaiset polvipaikat. Ovat melkein samanväriset noiden toisten ruskeiden housujeni kanssa, mutta nämä ovat ehkä hitusen vihertävämmät. Toi oikeanpuolimmainen kuva on tosi tumma :(
HANSKAT
vasenkuva - CRW BLINGBLING-hanskat :) Parhaat hanskat mitä mulla on koskaan ollut! Tosi hyvät kädes, vaikka maksoin noista vaan femman!  
Keskellä on kisahanskat ja kahdet samanlaiset mutta viininpunaisina :)  
Oikealla on talviridahanskat ja tykkään kun ne on tuollaisen kivan väriset :D Lämpimät ovat myös!
Tästä puuttuu parit hanskat vielä, mutta kun en niitä käytä oikeastaan koskaan niin en viitsi esitellä. Lisäksi puuttuu mun uusimmat hanskat, mutta ne on hävinnyt nyt viikon sisällä..?! Kai ne löytyy tallilta joskus... :) Nimittäin oli mun kypäräpussissa mutta se KATOSI ? :O (mutta ne hanskat näkyvät ainakin tuolla rusken takin esittelykuvissa!)
JALKINEET (KENGÄT & SAAPPAAT)

Nahkaiset jodhpurit ja mokkaiset minichapsit :) Molemmat ovat Hööksiltä ja merkkiä CRW :D Hyi kun en oo putsannut niitä viime käytön jälkeen kun ovat noin likaiset kuvassa!
Tosiaan molemmat ovat hyvät jaloissa ja noissa kengissä on turvakärjet :) + älkää järkyttykö tosta ridakuvasta XD vuosimallia 2010
Tässä mun ihkaekat saappaat :) Nämäkin on Hööksistä ostetut, en muista nimeä tarkkaan, mutta merkki varmaan myös se tuttu CRW ? :D
Nämä on ihan hyvät, muotoutuneet vihdoin parin kuukauden käytön jälkeen, mutta varsi on vähän iso mun nilkan kohdalla, niin se jää semmoseksi ryttyseksi joskus :/
Mountain Horsen talviratsastussaappaat :) Tosi mukavat ja lämpimät! heijastimilla varustetut :--)
vielä on tallikenkiä mm. varmaan 5 parii lenkkareita, feikkiuggit ja yhdet vanhat talviratsastuskengät, mutta niistä ei nyt sen enempää :)

HUPPARIT
en jaksa edes laskea montako ratsastushupparia minulla on, mutta villi veikkaus että n. 10 :)
kaikki erimerkkisiä ja värisiä. + yksi omatekemäkin löytyy joukosta XD
SUKAT
sukkia löytyy reilusti yli 10 kpl, näitäkin löytyy erimerkkisiä ja värisiä, mutta tuossa kuvassa nyt muutamat :)
 Laittakaa toki kommenttia mitä piditte! Meni taas vähän aikaa tätä tehdessä, joten toiv. kelpaa :) 
Vitsi sanokaa muuten jos unohdin jotain olennaista... Raippoja en nyt viitsi esitellä kun ei minulla ole kuin yksi, kun muut ovat mystisesti kadonneet ties minne :')

ps. eilinen hoitajienmaasto in my ♥

♥~ milla :)

4 kommenttia:

  1. Kiva tää! :))
    Kellä menit sen maaston? :)

    VastaaPoista
  2. voi juku arvaa pitikö munki tehä just tänään varuste postaus :D no ei siit tuu näin hienoo mut tyksin ihan sikan täst :D

    VastaaPoista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥