Hae tästä blogista

perjantai 22. maaliskuuta 2013

we'll always have bourboun street (EDIT!)

 EDIT! la 23.03 klo.16:43// tämä postaus valmis :-)

Moippis!
ASD mistä mä kirjotan?! Mun pää lyö tyhjää tän viikon tapahtumista :--D Näin käy kuulkas aina mulle. Siis melkeen aina...! Aina kun en bloggaa niin tekstti vaan ilmestyy päähän, mutta nyt kun pitäis oikeesti saada ajatusta kirjaimiks niin ei, ei mittääääää.
Rasittavaa!
 
SO HUVA BIISI.
No jos sallitte tämän sekalaisen selityksen tässä näin nyt... Heh. Ensiksi haluan kysyä ;:
ootteko te ihan kyllästyneitä tähän blogiin ja mun surkeeseen postaustahtiin? Sanokaa rehellisesti! Mun on pakko kyllä alkaa ryhdistäytyä kun kyllä tässä toiminnassa nyt joku roti pitäis löytyy x)


mut wikner pelastaa yleensä iltasin♥
Ömm, voi juku ei tää voi olla näin vaikeeta...! No ainakin maanantaista(en taida kirjottaa sunnuntaista) sen verran, että koulussa kai oli tylsää tavalliseen koomamaanantai-tapaan, mm. luistelua lasarissa... Ei ollut luistimia joten kävelylle sinne eskimolandiaan ♥ Illemmalla lähin Wiknerille :--) Pakko mainita, että Annie oli tunnilla! Voi se oli niin hieno ! :D Sai melkeen jopa Rolexin näyttää huonolta :( Hahah, siis suuri ihme!
Tiistaina sain tietää, että meillä on ensi viikolla kolme koetta :):) Wippii. Sitten panikoin kympillä matikankoetta johon ''ei ollut aikaa lukea''... Just näin milla käyt koulua! Illalla viimeistelin yhtä videota ;-)

Keskiiviikkona oli ihkua kuvista ja sain mun kaiverrustyövaiheen tehtyä. Tehdään jotain paino-hommelia missä pitää kaivertaa kuva ja sen jälkeen painaa se jossain maalissa...! Sitten tuomiotunti eli matikan 2h koe avaruusgeometriasta sekä trigonometriasta... ♥ Voi video kun ne laskut laskettais vaan silleen yksinkertaisesti eikä monen mutkan kautta... Ja oikeesti tosi pelottava juttu tapahtu siin kun ope sano, että kokeen saa palauttaa..! Siis mulla oli se viimenen(ja pisin...) tehtävä vielä kesken ja mulle tuli varmaan joku paniikkikohatus siinä! 
Siis aloin tärisee ja näkökenttä sumeni enkä pystynyt aattelee mitää muuta ku että ksjakjnuis pariin minuuttiin. :o Hyij. No lopulta hutasin sen tehtävän läpi ja feilasin ihan varmasti koko tehtävän nollille siinä samassa... Jesssh.
Luin kans Divergentin loppuun :--( ♥ Mut oli kyllä tosi hyvä kirja, enkä ees oo enää katkera espoon kirjastolle siitä, että odotin sitä elokuusta asti...!

Torstaina eli eilen oli normii koulussa ja illalla saatiin tulostettuu mulle, Janetelle ja Lauralle liput Hostin ensi-iltaan ♥ Whippii! Herrenjestas siihen on enää viikko, aika on mennyt niin nopsaa! Muistan kun oli viel yli 100 päivää ensi-iltaan puhelimen laskurissa...
Perjantaina meno oli aika skankdjajdsam. Kirjoitan tätä siis nyt lauantai-iltapäivällä, koska sen yhden postauksen lukeneet varmaan tajusivat, että tä alkuperäinen postaus jäi vajaaksi/kesken eilen. KOSKA koneesta lähti nettiyhteys eikä se palannut edes seuraavana aamuna(eli tänään) & Huhheijjaa kun suoraan sanottuna alko vtuttaa...! Ehkä tää oli joku merkki ylemmältä tasolta, että ''älä bloggaa'' XD

Mutta lisään tähän nyt perjantain kuvasaldoa mitä räpsin pitkästä aikaa taas omalla kameralla! Tuntuu, etten oo nyt käyttänyt sitä melkeen yhtään. Ei oo tullut ees raahattua aina mukaan tallillekkaan :o
tältä näytti huone ku tulin... :DDDDDD
toi melkee koko levy tuli mussutettuu...♥ noms, halusin niin maistaa tota heti kun kuulin siitä !:')
saatiin siis karkkilähetys taas mun sedältä joka on Fazeril töissä... :D
ollaan siirrytty jo arskakeleihin :--) ♥ uli miks mä tykkään noista kärpäslaseista ihan superisti! :-D meinaa paljo kivemmat kun ne 'rayban't mun mieleen..! {enkä sitten leikkinyt picasalla x)}
Tästä päivästä tulee erillinen postaus myöhemmin illalla! :)) Tulee muuten ärsyttävän pitkä ja sekava, koska se on perjaatteessa erikoispostaus :)

~ milla

2 kommenttia:

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥