Hae tästä blogista

perjantai 24. toukokuuta 2013

i saw the light in your eyes

Heyyy!
On taas vierähtänyt viikonpäivät kun viimeksi postailin kunnolla joten voisin koota tähän taas vaihteeksi kuvien avulla jotain postausta joka ehkä johdattelee vähän mitä oon tehnyt... :D Tosiaan en ole paljoa kuvaillut - en läheskään joka päivästä, mutta olkoon. Kirjoitan sitten ilman kuvia jotakin!
masentavaa :( XD
Lauantai-ilta tallin jälkeen meni leipoen (älkää edes kysykö kuinka pilalle meni!) ja ''euroviisu-chatissamme'' mielipiteitämme laukoen euroviisujen aikana XD Oli kyllä ihme juttu miten suomi TAAS sijoittui häntäpäähän, koska kerrankin laulu oli niin viisumainen :-D Okei suvaitsematon maailma sen pusun takia? En kestä :|

Sunnuntaina tosiaan lähtö jo puoli kahdeksalta Wiknerille koska oli aluekisat ja olin lupautunut leipojaksi sekä buffaan aamuksi :) Koukattiin Nea juna-asemalta mukaan ja ennen kisojen alkua (9.00) järkättiin buffaa ja niin pois päin ja siitä kahteentoista oltiin siinä Taikan ja Nean kanssa :-) Oli just hauskaa puuhaa! Haha. Ja ne mun mokkapalat kai lopulta meni kaupaksi vaikka kamalia olikin. No jakoivat sentään sitten mielipiteitä jos ei muuta :')
Tuli siinä myös rupateltua kaikkien kanssa ja vähän aikaa kuvasin ja joskus puolikahdelta lähdin kohti Tolsaa.

hienot mokkapalat vs. mun mokkapalat XDDD
huomatkaa meidän pilkkomat porkkanat! oli nannaa :--D
sori laatu - räpsäsin yhteensä ehkä 15 kuvaa XD tuli taas videoitua, ties miksi.
Maanantaina illalla menin Wiknerille ja siellä hilluttiin Venlan & Lyydin kanssa ja lähettiin kuvaa myöhemmin Lyydin tuntia kun ne meni maastoon :) :---D (ketuttaa vielki ku ne laukkas 'väärään suuntaan' kamerasta katottuna XD okei olen päässyt sen yli jo.)

Tiistaina koulussa saatiin kokeita takas kuten maanantainakin ja tunneilta alkoi loppua sisältö. Testattiin myös bilsassa veriryhmiä! Oon O ;D Eli mun verta voi lahjottaa kaikille :--D Koulun jälkeen mentiin Janeten ja Lauran kaa shoppailee ja pyörii Selloon, okei minä ja mun shoppailut rajoittuivat ruokaan ... Ooops. Miten se mun sääntö taas meni siitä etten osta mitään turhaa ruokaa omilla rahoilla joita ei kamalasti enää ole .__. (aka ei ole mitään enää XD) Joo mutta fun day :) ♥

Eilinen ja keskiviikko noudatti samaa kaavaa kuten joka joka viikkona - paitsi että on satanut ihan pirusti! Nyt tosin näyttäisi paistavan aurinko♥ Oon lukenut hirveesti ja eilenkin menin nukkuu jo n.22.00?! 

Lisäksi kesälle on tullut pari suunnitelmaa lisää, mutta niistä sitten ajallaan! Huhhuh nyt on kaikki varsinaiset koulupäivät peruskoulusta takana, enää viimeisen viikon chillit viisi päivää + päättärit ja se on siinä. (okei vielä ei saa huokaista helpotuksesta kun tämä saattaa olla vasta puoli välissä tämä opiskelu...)
Ainiin ja ulkoasu muuttui 'kesäisemmäksi' Okei, tää näyttää vähän ehkä karummalta kun viime, mutta ainakin bannerin kuvat ovat kesäisemmät jos ei muuta. Teen varmasti uuden kunnon kesäulkoasun vielä lomalla mutta nyt tää on vain tämmöinen nopea tekele, koska blogger lagaa kun hullu viimeisellä päivällään!

-milla

4 kommenttia:

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥