Hae tästä blogista

torstai 30. toukokuuta 2013

goooosh, kun ei inspaa

Moooi!
Pahoittelen surkeaa aktiivisuuttani - mikä  on kun ei inspaa.En edes osaa kirjoittaa näppäimistöllä enää. Menee puolet kauemmin kun normisti, sillä tulee kokoajan virheitä ja joudun korjaamaan niitä kokoajan :/ huhhuh. On tää rankkaa.
XD

Muutenkin mun elämä on niin nolifea, että epäilen miten joku oikeesti jaksaa lukee mun päivistä joiden kohokohtana saattaa olla se että meen nukkumaan :---') D: No ehkä sitten kesällä asioihin tulee muutosta kun koulu ei vie kaikkea voimia (aka ei mikään opiskelu vaan itse koulussa olo)
hallittu laukannosto (c) Sofia :-) Ei juku miten mä oon voinut ratsastaa niin 'kauan' mutta silti istuntaki on tommone plörö ja mistää taidoista ei oo tietookaan :D Hey c'moon tää on niin epäreiluu.
Tosiaan oon ollut koko viikon kipeenä, tiistaina olin kotona, mutta eilen olin koulussa ja tänään kävin lääkärissä ja diagnoosi oli että ihan perus flunssaa... Mittasi lämmön ja se olikin 37.3. Huhhuh. Koskakohan viimeksi ollut niin korkea. Ei ihme että vähän huippaa :D Jäin siis himaan täksikin päiväksi - pitää kattoo mitä huomenna.
Toivon ihan h'ton paljon että tää menis ohi koska mul oon oikeesti tosi suru jos en pääse päättäreihin... Mikäs siinä peruskoulun vika päivä ja oon salee himassa :))) Sitten kaikki päättärisuunnitelmat frendienki kaa menee iha kallellee ja argh, nyt alko vit´uttaa :) Siirrytään toiseen aiheeseen.

En jaksa selitellä mitään viikonlopusta, mutta veikkaan että tää flunssa laukes ku käveltiin wikneriltä peurikselle kattoo SM-kisoja (joista nähtiin huima palkintojenjako...) Olin silloin jo vähän nuhainen eikä ollut kuin huppari päällä, vaikka oli aika kylmä. No itseään saa taas syyttää tästä olosta... Oops, pitikö mun vaihtaa aihetta?

Laitan parit kuvat sunnuntailta - miettikää/päätelkää itse mitä tehtiin en jaksa enää kirjoittaa :D
tarkennus minne katosit
meijjä grillimaisteri XD!

ainiin kävin värjäyttää hiukset lauantaina tunnin jälkeen. liukuvärjäys siis ehkä tosta näkee vähän jotain suuntaa-antavaa. Illemmalla mentiin siskon ja äitin kaa kattoo jotain musiikkiesitystä musiikkitaloon. Jos ei muuta niin upee paikka ja soittivat hyvin :-)
noni Sini sun varjo pääs tänne!
melkeen kaikki ylemmät (c) sini paitsi toi grilli ja makkarapaketti :--D
nommm♥ Essin hienot cupcaket :--)

piuuuu. P'n riekkukuvat (c) Sini
(c) Lyydia :-)
- milla

6 kommenttia:

  1. Ne essin muffinit=rakkaus♥ mä luen tätä blogii aina ku tulee uus postaus!

    VastaaPoista
  2. Hienoja kuviaaa :::) mullakin on väristys -kirja :D se oli hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta kuvaajille! :) aa joo se on kyl yks parhaista ikinä <3 mä tosin joudun lukee sen aina lainattuna :-)

      Poista
  3. Jee mun varjo:D ja mä luen ain uuden postauksen:D

    VastaaPoista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥