Hae tästä blogista

torstai 31. tammikuuta 2013

It's a little bit funny {{+5000 sivunkatselua}}

Moips :)
Mulla ois kauheesti kirjotettavaa ja asiaa pääkopassa joita oonkin rustannut yhteen postaukseen, mikä ei oo vielä ihan valmis joten se ei tuu viel julkastua hetkeen! :( Silti tekee mieli kirjoittaa jotain, mutta äh. Sitten asiat ristiintyy ja kaikkea tapahtuu :')
Ainakin nyt mainittaneeksi pomppaa että blogi ylitti yli 5000 katselukertaa joten kiitos kaikille stalkkereille! ;) ♥
Videointointoo mulla meinaa oikeesti tulla jo korvista ja kaikkialta ulos koska OON TÄYNNÄ IDEOITA ! Mutta kuten yleensä tarvitaan ongelma ja se on tällä hetkellä ohjelman puuttuminen. ASD. Tämä konehan tunnetusta poisti kaikki ohjelmat syksyllä ja samalla hävis Windows Vistakin ja nyt tää on joku mikälie windows'n kivikautinen järjestelmä. Saatatte jo arvatakkin ettei tähän mitään vegaseja latailla... Ainakaan enää :o Hassua koska aluksi pystyi lataamaan 32-bittisiä, mutta mystisesti enää ei pysty?

No jos loppuis nyt tää valitus ja siirrytään toiseen asiaan...
Nimittäin ; mahdolliset anonyymit, vastailkaapahan kyselyyn sivussa, missä kysytään lukeeko tätä kukaan anonyyminä!

äääää, no jospa mä sitten lopetan tän postauksen tähän näin tylsästi ja värittömästi ilman mitään kuvia tai suurempia tuotoksia.

Huomennahan onkin jo perjantai...♥

♥~ milla

4 kommenttia:

  1. Mul sama juttu ideoita ihan hirveesti, mut ei tähän ikivanhaan järjestelmää mitää vegaseja saa ! :/

    VastaaPoista
  2. Mä oon kännyl nyt mut siis luen anona :'-)

    VastaaPoista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥