Hae tästä blogista

sunnuntai 13. tammikuuta 2013

LAZY sunday

Moij! :)

Nyt tähän alkuun sanon että tää päivä on ollut niiin tukkonen ja nenäliinojen täyteinen ettei mitään rajaa. Siis mulle on tullut flunssa. asjkjda, en siis yleensä oo silleen kipeenä, koska mulla on aina kokoajan pienen pieni flunssa päällä since 2009 :) (tarkottaa sitä et nenä vuotaa helposti mut ei mitään muuta! se ei ees häiritse yhtään. okei luokitellaankohan sitä ees flunssaks...) No niin mutta ei mulla nytkään oo kuumetta mitä mulla on viimeks ollut varmaan pari vuotta sitten, mut päätä jomottaa ihan kiitettävästi ja nenä on kun joku vesihana, mut silti toinen sierain on tukossa. argh. Asiaa ei tee yhtään paremmaks se, että mun reidet on vaan entistä kipeemmät :):)♥
God jos ne huomen on entistäkin kipeemmät niin pakko ottaa särkylääkettä ja itkee.
Tänään ei oo ohjelmassa siis ollut kun datailua ja Ypäjän parin vikan ennakkojakson tsiigailua. Ja koska blogiini en nyt saa sen kummempaa postattua niin toteutan tähän nyt haasteen jonka sain viikon aikana Empulta :)

Säännöt:
♦ kerro 11 asiaa itsestäsi
♦ vastaa haastajan 11 kysymykseen
♦ keksi uudet 11 kysymystä
♦ haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
♦ kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät


A S I A T
♦ 1. Aion ottaa tatuoinnin heti kun täytän 18 ;)
♦ 2. En osaa luokitella itseäni joko koulu- tai esteratsastajaksi, koska tykkään molemmista vuoroin. En muutenkaan osaa kumpaakaan erityisen hyvin jotta voisin suoraan sanoa tykkääväni toisesta enemmän sen takia.
♦ 3. Oon aina se kaveriporukan tyttö jolla ei oo Iphonea :)
♦ 4. En käytä nykyään enää paljon puhelintani. Vain jos tekstaan tai soitan jollekkin jaja koulussa välkillä :)
♦ 5. Mulla on ihan hirrveen ikävä Makea </3 Se on oikeesti varmaan mun elämän hevonen...
♦ 6. Mun ratsastusharrastus muuttuu suuresti tässä puolen vuoden aikana jos kaikki menee suunnitelmien mukaan :)
♦ 7. En oo vieläkään tietonen minne haen yhteishaussa... prkl XD
♦ 8. En ymmärrä miten joku jaksaa lukee mun blogia :)
♦ 9. Haluisin täydelliset kulmat ♥
♦ 10. Ootan ihan sikana The Host leffaa! ;) 47 pv..♥
♦ 11. Haluun matkustaa Australiaan!
+ ♦ 12 Haluisin et mun äidinkieli ois englanti!

K Y S Y M Y K S E T

1. Oletko läheinen perheesi kanssa?
♦ Itse asiassa kyllä :) Varsinkin en pysty miettii elämää ilman mun pikkysysterii, vaikka se onkin välillä vähän tosi ärsyttävä niin silti mun lapsuus ja nykynen elämä olis niin lame kun ei ois ketään ketä härnätä :-D

2. Mitä haluat vuodelta 2013?
♦ Kehittyä ratsastajana ja varsinkin oppia ratsastamaan Rolexilla paremmin. Tietenkin saada Tritlaa laihtumaan ja kasvattamaan lihaksia ja siinä samalla kehittyä yhdessä ja luoda luottamusta suuremmaksi :) Haluan myös opiskelupaikan jostain läheltä ja säilyttää hyvät suhteet kavereihin ja sukulaisiin jne. ! (plus se että pysyis terveenä ois jees!)


3. Mitkä ovat lempi tavara-/vaatemerkkisi?
♦ Öömm, mulle sillä tavaran/vaatteen merkillä ei oikeen ole mitään väliä, kunhan se on kestävä ja hyvä päällä/käytettäessä. Mutta ainakin kameroista voi sanoa heti että Canon! ;)

4. Mikä on lempiaineesi?

♦ Koulussa varmaan ? XD No matikka & sen vastapainona valinnainen kuvis, se on niin chillii!

5. Millainen on huoneesi?
♦ Mulla on kaksi huonetta, mutta mun oma huone on aika pieni ja vaatimaton. Mutta SIISTI yleensä. :D Jaja se on aika valkonen!

6. Mitä inhoat ihmisissä?
♦ Kaksnaamasuutta ja turhanpäivästä vittuilua.

7. Mitä harrastat? Miksi?

♦ Ratsastusta, koska kun sille tielle lähdin ei takas ollut tulemista ;)
Lisäksi harrastan valokuvausta, bloggausta & editointia, koska ne ovat hyviä keinoja purkaa tunteitaan :) Okei valokuvaus on ehkä enemmänkin siksi koska se on niin inspiroivaa ja rauhoittavaa!
vanha vakkariponi Hanni ♥ v.2010
8. Hulluin asia, minkä olet tehnyt?
♦ No eipä tuu mieleen :D

9. Mainitse 5 tärkeintä asiaa sinulle?
♦ Hyvät suhteet perheeseen & ystäviin, harrastukset, terveys, mun kello!(oikeesti en pärjää ilman rannekelloo enää..:D) & nauraminen :D

10. Mikä on unohtumattomin kokemuksesi?

♦ Herranjestas en mä pysty nyt vaan yht.äkkii sanoo! Niit on ihan liikaa :) Mutta highlightseja on ainakin leirit kuusikorvessa, onnistuneet ratsastuskerrat, hoitamiset kauhalassa, chillailut parhaiden kavereiden kanssa(nauraminen vedet silmissä ja vatsat kippuralla!) ja matkustelut :)
11. Mikä on pahinta, mitä voisi tapahtua?
♦ Et menettäisin jonkun tosi rakkaan ihmisen kokonaan :(

oxoxo milla

5 kommenttia:

  1. ihana postaus tykkään niiin super paljon sun kirjotus tyylist ;);) <3 ja ratsastus tulee joo muuttumaan XD

    VastaaPoista
  2. Kiitti :) ♥ & kiva kuulla koska musta tuntuu et kirjotan niiiiin sekavasti xDd & :---D

    VastaaPoista
  3. Mä ymmärrän miks jotku jaksaa lukee sun blogii ku tää on nii kiva :)
    Ja sä kirjotat nii ihanasti ja käytät just sopivasti hymiöitä ;)

    VastaaPoista
  4. kiitos! :) käyn kurkkaa sunki blogin :)

    VastaaPoista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥