Hae tästä blogista

lauantai 26. tammikuuta 2013

i need just a minute

Moips!
oli niin nätti sää ku tulin tallille!
Tänään tallipäivä olikin 10-30-15.30. Siinä ajassa autoin paria tuntilaista, kuvasin kaverin tuntia, laitoin Ermin tunnille ja ratsastin sillä. Puoli neljältä lähin Nean kanssa Tolsaa kohti ja matka jatku U-junalla Leppävaaraan. ,jossa odotin hetken bussia ja nyt olen kotona.
Ääh, mua sattuu ihan sairaasti kurkkuun kun jouduin olee ilman pipoo + hanskoi ulkona vartin et ihan vitun kiva jos tuun taas kipeeks ♥ No eipä tässä oo enää kovinkaan paljo fiiliksiä kirjotella mitään koska olo on niin huono ja mua houkuttaa ennemmin kuuma suihku, kaakao ja vampire diaries ♥
1. vielä kerran kuva mun rinsessa phonesta. BLINGG! tosta puuttuu pari timanttii jotka liimasin kii kuvan ottamisen jälkeen. 2. sunny niin suloisena tunnilla tänään ♥ 3.hehe oli hauskaa Nean kaa junassa XD

kuvista kiitos kuuluu Miljalle!♥
tunnista laitan tähän postaukseen kuvia vielä kun niitä laittaa joku mulle. turha oottaa mitään kovin kaunista katottavaa koska sitä se meijjän tunti E'n kaa ei ollu :')

exouexou milla 

ps. what do ya like uusi ulkoasu?

6 kommenttia:

  1. Onks sul kuvii musta tai jos mä vilahdan pikkase? Hanni oli sulle nii kiltti ja perhana mulle se vaa luimuili :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu on mul sust kuvii mut laitan ne vast huomenna fb koska tää kone on NIIIIIN laginen :( ja haha, pöh! no se vaa oli vähä hassu pouni

      Poista
  2. Ermi meni hyvin! :) & toi ulkoasu on just kiva! Haha hanni pahanteossa as always..<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. plää x) kiitokset <3 & hahaa XD muistan ku se aina puri mua ku syöttelin sitä... heh

      Poista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥