Hae tästä blogista

torstai 17. tammikuuta 2013

things of my week.(tylsäpostaus?)

Moooi! :)
Vitsi tällä viikolla on tapahtunut paljon. Tai toisaalta ei, mutta toisaalta joo :) Sekavaa? En nyt sepusta pahemmin mistään kunhan vaan jotain koska tekee mieli postata! Okey mutta skippaa tää jos et jaksa lukee turhanpäivästä hömpötystä ilman aiheeseen liittyviä kuvia :')
Maanantaina jäin kotiin kun olin kipeänä. Päivästä kehkeytyi(heheez mikä sana) siis datailu ja löhöilypäivä :) Mitään en saanut aikaiseksi paitsi luettua yhden kirjan loppuun :)
Tiistaina meninkin sitten jo kouluun :)
Keskiviikkona kouluun ja tajusin vasta silloin että pääsenkin vasta 16 vaikka olin jo sanonut sinille että menen vähän vaille neljäksi kauhalaan... XD no hups. No onneksi asia järkkäytyi ja lähdinkin tutustuu Kauniaisten lukioon ruokailun jälkeen jonka seurauksena pääsin koulusta yli tuntia aikaisemmin kuin normaalisti. Onneksi kävin siellä, koska nyt tiedän että en todellakaan halua sinne kouluun... XD 
Kyl se kaksoistutkinto/omnia muutenkin on se eka ja ainut sekä oikea vaihtoehto mulle, tapahtuu mitä tahansa.
ihan näin btw, IKÄKRIISI! miksen mä voi vaa olla -99 'pikku seiskalainen' taas♥ sjkvjkdaj
Iskä haki mut sieltä Kauniaisista ja vei kauhalaan neljän jälkeen, ja siksi vasta neljän jälkeen koska ruuhkat in my....
Niin no mutta Sini oli ihanana laittanut Tritlan mulle valmiiksi joten päästiin heti töihin. :3 Salmeki tuli Junnun kaa samaan aikaa ratsastaa!:) ♥ Sini siis oli ridannu jo Danin koska Sini piti meille taas tuntia ! Jee, niillä oppii aina ja Tritlalle saa sopivia tehtäviä. Tunti meni nopeesti ja vou koin niin kovat valaistukset kaikesta ettei oo pitkää aikaa ollukkaan ;D Hahah! Vitsi nyt ne mun (este)istuntaongelmat alkaa selvii ihan kunnolla :) Tritla oli koko tunnin toosi kiva, varsinki lopus! HIHII SE RAVI
Autoin vielä tytsyjä tekee illan jonka jälkeen lähdin autolle. Käytii mäkkärin kautta x) Voi ei mikä mäkkiläski musta on taas tullu!
Eilen myös alotin kunnolla kattoo TVD'tä ja koukussa olen jo :3 Huva Salme oon jo toinen jotka oot saanut koukutettuu! XD hehe.

Tänään oli koulussa tosi nopee päivä ja oon niin ilonen että oon alkamassa parantuu ♥ Enää ei tarvii niistää ku joku 1krt tunnissa! :o Jeeeee.

Huomenna ois sitten viikon viimeset neljä tuntia koulua köksän- ja liikantuplatuntien ohella ja kahdeltatoista kotiin ♥ Lauantaina taas ratsastusta Wiknerillä, toivottavasti saisin nyt Rollen! :/ :) 
Sitten ensi tiistaina seuraavaks ratsastaa Tritlalla kun pääsen jo 13.15 koulusta :) ♥

ps. melkeen 60 lukijaa... kiitti♥ ja kysymyksiä saa laittaa jos tulee mieleen hiihtolomaan asti!

xoxo milla

8 kommenttia:

  1. kiva postaus!
    itellä on taas miksen-voi-olla-pikkunen-ysi -ikäkriisi.. :')

    VastaaPoista
  2. SÄ TUUT MUUTES GRANII LUKIOO!!!!! 😉

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äöää en usko! :( tai ku sinne on nii akljsascnaid mennä :D mut en oo kyl 100% :)

      Poista
  3. hehee se ohjelma on nii koukuttava et huhhuh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. xD se on oikeesti aika pelottavaa et siihe jää heti koukkuu XD

      Poista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥