Hae tästä blogista

torstai 29. marraskuuta 2012

♥ snowy and x-mas feelings.

Moip!
Tänään, tai no eilen, satoi siis vihdoinkin tänne eteläiseen suomeenkin kunnon lunta & lisää on tulossa kokoajan :'3 ♥ Voi että mä tykkään! 
Nyt on ollut ja tulee olemaan ihan hirveästi kokeita ja kotitöitä tämän blogin joulukalenterin väsäämistä huomiota jättämättä! Jos vaan sais parisen kymmentä tuntia lisää vuorokauteen niin jeesh :) 
Huomenna koulua onneksi vain neljä tuntia ja sitten kotiin tekemään läksyjä ja lukemaan oikeasti kokeisiin :D Voisi sitä ehkä käydä kuvaamassa ulkonakin, koska tänään en ehtinyt enää koska pääsin koulusta vasta neljältä - pimeetä :( 
Mulla on muuten ollut nyt aika hyvä fiilis kaikista kokeista tällä viikkolla(okei vaan TT&ruotsi vaan)mutta toivotaan että se mun vaisto osuis oikeeseen ja sieltä tulis hyvät numerot :D
pahoittelen kuvien laatua :( joudun lataa kaikki fb'n kautta...
Pahoittelen siis että tällä viikolla en oo kirjoittanut mutta...
kohta
se
alkaa
nimittäin...
JOULUKUU :) ♥
& joulukalenteri + muut postaukset. Toivottavasti jaksatte lukea ! :) Mua toisaalta vähän ahistaa ton mun kalenterin kanssa! Se on aika perus ja vaikka oon kuluttanu siihen tosi paljon aikaa niin musta tuntuu että se ei oo tarpeeks hyvä(enkä oo ees suunnitellu&toteuttanut kun alle puolet...) omgf, oon tätä stressaavaa lajia, joka hermoaa pienemmästäkin x) 
Vähän suunnitelmia ;: 
la - tallille normisti
su - tallille taas, ja MATCH SHOW! ft. sunny♥
ma - mantsan koe(!) & tallille koulun jälkeen :)
ti - kemian koe (huij!)
ke - koulussa lyhytpäivä, lakitukset jnejne. Illal Sinille yöks :) ♥ Kauhalaan ois kanssa vissiin tarkotus mennä joten Tritunkin nään pitkästä aikaa! :3 ♥
to-su - miniloma :D♥ Katotaan mitä silloin tulee tehtyä. varmasti talleilua ja joulufiilistelyä :)
(MUISTAKAA LAUANTAINA NE NYYTTÄRIT TALLILLA DUDES! :D)

No mitäs tässä vielä... Ei varmaan mitään :D Jos tulee ideoita siihen joulukalenteriin kertokaa... :D Moneskohan kerta tää on kun ruikutan tosta x) Hups. 

Kiitos 45 lukijaa♥ you make me smile :D
+ Tulipas erityisen sekava postaus...
pimeitten wnb tunnelmakuvien postaus :D
♥llä milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥