Hae tästä blogista

torstai 8. marraskuuta 2012

''hello world, this is ME !''

Moips :)

EKANA HALUAN KYSYÄ;: TEENKÖ JOULUKALENTERIN ?! joo/ei/ehdotuksia/ideoita :)  Sillä pitäisi sitä alkaa jo suunnitella että siitä tulisi kiva, eikä semmonen kökkö niinkuin viime vuonna ... :D
 
Tänään oli koulussa aika norm.päivä, ääh alkaa ahistaa kun en oo vieläkään varma minne meen opiskelee! :D Tuntuu et kaikki muut on jo päättäny ja ite oon vaan '' heheh, kyl mä viel keksin '' Joo no nyt ois kaksi vaihtoehtoo, mutta kun en osaa valita! :D On tämä elämä vaikeaa...
Joo, no ei mulla oikeestaan ole mitään hirveän järisyttävän tärkeää asiaa, mitäs nyt tylsyyksissäni päätin purkaa vähän ajatuksia :D Hirveen nopeesti on menny taas koko viikko koska huomenna on jo perjantai!(se tietää viikonloppua ja heppailua/kavereita♥) Okei, en valita, mutta jos tää ajankulu jatkuu näin niin kohtahan oon jo kuollu ja kuopattu :( (omg, no ei nyt vaiskaan) mutta EN HALUU KASVAA NÄN NOPEESTI XDD
Sitten olen taistellut rakkaan vegasini kanssa sen horse show videon kanssa, mutta pahalta näyttää. En ole saanut kahteen viikkoon edes AVATTUA sitä kun se lagittaa jo siinä vaiheessa ja tulee ♥ ;: ''vegas pro has stopped working, send a problem report'' ja sanonko mitä?! XD Joo ja sitten Wiknerillä järkätään Match show joulukuun alussa ! :) Jeij. 
Olen myös tänään järkännyt blogia uuteen uskoon ja ihana Milla teki mulle tuon mageen bannerin! :) ♥ kiitokset siis! :) pitäis vielä kirjoittaa noi esittely-sivut ja korjailla vähän kaikkea pienesti! ärsyttää vaan kun kuvakiintiö on täynnä(yleensä lähtee pois aina vähän ajan päästä, mutta tää ei oo lähtenyt viikossakaan)niin en voi ladata suoraan kuvia vaan pitää eka laittaa jonnekkin facebookkiin ja kopioida sieltä niiden osoitteet... höh, jos jollain on jotain vinkkejä niin sanokaa XD Alkaa hermo pettää jo tän kanssa! :D

Lisään tähän muutamat kuvat we♥it.com'sta jotka kuvaavat vähemmän tai enemmän tätä hetkeä/viikkoa :)
tää on niin hienosti muokattu! Nälkäpeli siis kyseessä.. :D
xoxo Milla :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥