Hae tästä blogista

maanantai 26. marraskuuta 2012

Stadiii

kuvasaldoa eiliseltä. Anteeksi laatu kärsi totally kun latasin nää fb'n kautta... Kuvakiintiö taas väittää tyhjentyneensä. ps. mitä sanotte uudesta bannusta? tuli aika sekava... mutta parempaan en pystyny :) Nyt jatkan näiden pipareiden ja kaakaon kanssa siihen asti kun kohta lähen tallille päin :)
mä haluun tonne! :DD
stokkan kello...
stokkan jouluikkuna...
joulukadun avajaiset ♥ mä en kestä hirvee joulufiilis! ps. kouluuki enää alle kuukaus! whii.
kotona syötiin sitte täytettyi bageleita, noms
♥llä milla

10 kommenttia:

  1. mill teit banneris? :) hitsi ku haluisin sun tekemä bannerin, mut ei oo ku kaks kuvaa jotka sopis, jos ei jollai oo kuvii must :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha mä tein tän vegasilla XD älä kysy :') okei mut yleensä teen gimpillä, mutta se sekos tätä tehdessä niin jouduin poistaa sen ja tehä loppuun vegasilla :')
      ja noo voin mä sulle yrittää tehä jossain kohtaa tälla viikkoo jos vaan haluut ? :) Ei siitä varmaan tuu kovin hienoo mut yrittää voin! :D

      Poista
    2. jeejeee :) laitan kuvat vaik sulle säpöö

      Poista
    3. dear shit god :D teet ihanii videoittttt ♥♥ haluuks kuvata mua joku lauantai ja laittaisit kuvat vaik säpö? mun tunti on 11-12

      Poista
    4. Juu laita vaa! :D haha kiits :)) juu kyl mä varmaa! :D eks sää oo hetan tunnil ?! :)

      Poista
    5. en oo Hetan, ku samal tunnil mis Essi on :) jeeeeee kiva ku kerranki kunnolinen kuvaaja!! (: löytyyks sult fb?

      Poista
    6. Aa! :D hih:) ja juu! Milla nevalainen :--D

      Poista
  2. äöäöäö ihana bannu <3 ja ihanii joulukuvii harmi vaan et niits olis tullu viel joulusempii jos oli lunta -.- kun aina sataa vaan vettä mut ihanat kuvat silti :) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti simbs :)) <3 ja jep ! :/ toivotaa et sitä lunta tulis pian pysyvästi tänne eteläänki :--D!

      Poista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥