Hae tästä blogista

maanantai 2. syyskuuta 2013

shame on me

Moi!
Okei nyt tässä tapauksessa mua sais jo vähän tirvasta nenään mun epäaktiivisuudesta.
Sain puhtia yhden anonyymin kommentista(♥) ja parilta ystävältä f2f kuinka laiskaperse oon(ok ei ne ihan noin sanoneet) mutta silti kiitos kun herätitte mut! Tää touhuhan on jo ihan vaarallisen häpeällistä.
Mulla on kyllä ihan oikee syy tähän. Nimittäin en oikeesti oo ollut tietokoneella koulun alkamisen jälkeen muutakuin tekemässä esseitä ja lataamassa kaksi videota. Syy tähän ;. idek myself.
En voi luvata teille, että oikeesti ryhdistäydyn. Kattokaa nyt vähän mitä käy aina kun sanon niin XD :(
MÄ OON VAAN LAISKA. Ehkä tää bloggaaminen ei kuulu mulle? MUTTA SILTI HALUUN VAAN AINA YRITTÄÄ XD sinnikästä. mmm
Haluun pyytää anteeksi kun en ilmottanut mitään. En voi olla sanomatta etten miettinyt blogia yhtään. Kyllä kuulkaas mietin! Monen monet postaukset kirjoitin päässä, mutta ei vaan koskaan tullut tehtyä niitä loppuun koneella. No nyt menee selittelyksi.

Jos yhtään lohduttaa niin multa lähti näiden parin viikon aikana kolme lukijaa joten eläkää sillä tunteella jos ei muuta! :D

Nyt alan kirjoittamaan 'tapahtumapostausta' kuvapainotteisesti ja KYLLÄ LUPAAN, että se ilmestyy tänään.

kiitos kaikki jotka ootte silti pysyny tunnollisina lukijoina, en oikeesti ansaitse teitä XD haha. kiitos♥
- milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥