Hae tästä blogista

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Challenge accepted.

Hola!
Mua heitettiin haastella heti vuoden alkajaisiksi, joten tässä tulee! (Sain siis Empulta tämän haasteen!)

Mennyt vuosi:

Parhain muisto?
Voi jumaliste näitä on monta XD Tästä lähtee...
Weekend, hepsukesäleiri, onnistuneet treenit eskossa, se kun naurettiin kavereiden kanssa niin, että meinattiin tukehtuu, kun tajusin, että yllän siihen nuottiin laulaessa mihin en vielä vähän aikaa sitten yltänyt, uudet kaverit, kesän telttailu Simpan pihalla, kun näin Maken leirillä taas vuoden odotuksen jälkeen, kun popitettiin autossa musaa täysillä kesällä, peruskoulun päättyminen, monien lempileffojen ensi-illat (host,vihan liekit), Azorit ... 
Ois vielä paljon muutakin mutta nää pomppas heti ekana mieleen :)
Huonoin muisto?
Lukion alkaminen hyi.Ok ei se kokonaan kauheeta oo,
mutta se vaan kun joutuu taas alkaa panostamaan (aka heräämään aikasin) löhöilykesän jälkeen not nice :') 
Lintsillä se oksetusolo oli aika törkeetä! Onneksi meni ohi!

Uudenvuoden lupauksesi?
Jaa'a mitä mä nyt niitä sanoin silloin ääneen...
Duunipaikan hankkiminen (väh. kesäksi) ja säästöjen kartuttaminen. Sekä täysillä eläminen tietty :)

Vuoden kaviokas?
Rolex, koska sen kanssa tapahtui läpimurto keväällä ja siitä hevosesta oli vaikeinta päästää irti.
Pakko myöntää, että joskus haikailen niihin aikoihin kun pääsin sillä menemään, mutta onneksi mulla on Tritla nyt ja se on jokatapuksessa parempi vaihtoehto mulle :) 
last photo (c) Lyls!
Vuoden vaikein kaviokas?
Tekis mieli sanoo Tritla, mutta se on kyllä päinvastainen. Nojoo en tiedä sen kanssa vaan jaksaa iloita pienimmästäkin, joten sanon tähän vaikeimmaksi kuusikorvelta Uncan! Siinä vasta teräsvanhus ♥  Pirun vaikee ratsastaa, mutta upee kun osaava menee!

Vuoden kuva?
YKSI KUVA VAAN? Bitch please en mä voi valita vaan yhtä... :(
^^ vuoden kuvat eivät olleet juuri nuo kaksi kuvaa, mutta kaksi ekaa jotka löysin :'D

Vuoden harrastus?
Bädäääm, rida!

Vuoden hauskin tapahtuma?
Voih ehkä telttailu XDDD

Tutustuitko uusiin ihmisiin?
Joo, tosi moniin! Vielä ysillä tuli tutustuttua, sekä kesällä ja nyt kun lukio alkoi sekä teatteri :)

Vuoden laji? (ratsastuksessa)
Puskailu! Se voittaa kaiken. Montakohan kertaa on tullut tarpeeseen päästä irrottelemaan maastoon ja jättämään raskaat ajatukset taakse maastolenkin ajaksi!

Tuleva vuosi:

Tavoite kouluratsastuksessa?
Se on se juttu, että mulla ei oo enää minkäänlaisia tavoitteita ratsastuksessa XD
Onks se tylsää mun mielestä? No ei, koska se on mulle parasta kun ei oo mitään paineita koko harrastuksessa.
Toki haluun kehittyy Tritlan kanssa, mutta ihan vaan hölläily mielessä.
Tavoite esteratsastuksessa?
Sama jama kuin edellisessä, mutta ainakin haluan päästä hyppäämään leirillä vähän isompaa :-D
Ja haluaisin hypätä myös Tritlalla, mutta en teidä pystyykö vai mikä on tilanne milloinkin.

Aiotko onnistua pitämään uuden vuoden lupauksesi?
Tottakai! Mutta en minä niitä nimittäisi uuden vuoden lupauksiksi vaan ennemmin must do things!

Mitä lajia haluaisit kokeilla?
Benjiiiii, ok kusisin housuun, mutta enköhän mä joskus löydä itteni sieltä hyppäämästä...

Jokin muu tavoite?
Onnistua roolissa(teatteri) ja olla onnellinen koko vuoden :)
Tajuta oikeesti kuinka onnekas oon ja miten ihania ihmisiä mulla on ympärillä!
tähäki sopis paljo muita kuvii mutta nauttikaa tästä ;-') XD sini kuvas tän ja pari muutaki tän postauksen kuvisr :) ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥