Hae tästä blogista

lauantai 16. helmikuuta 2013

My heart only plays for u

heyy! :))
Eilen siis menin Sinille, jossa oli myös Venla :) Pelattiin 3 tuntii trivial pursuittii ja oli hauskaa haha! Voitettiin btw ;)! Mentiin nukkuun joskus yhden jälkeen ja meijjät herätettiin vähän yli kahdeksan ja lähettiin Wiknerille vähän yli yhdeksän.
Mulla oli siis tänään eka tunti sillä mun 'uudella' tunnilla, elikkäs Eeva 10-11 ja sillä on ainaki Loviisa & Maria! :) Sorry people kun mut nyt laitettiin siihen x)
Mutta tosiaan meillä oli esteitä ja menin Vipsukalla :D aka Vipillä.
Tunti oli kiva ja olin oikeesti aika kuset housus siel viime viikon jälkeen(kai mulla oli jääny vähä traumoi,kuten everytime) Mutta tosiaan, en oikein keskittynyt mihinkään sen tunnin aikana kuin panikoimiseen, mutta no can do. Ehkä se meni sitten ihan OK. Ei mikään best tunti, mun osalta, mutta Vip on tosi kiva hyppää; semmonen hyvän varma ja kiva hyppytyyli. Ehkä sitten joskus musta tulee taas esteratsastaja kun pääsen taas siihen varmuuteen ja oikeesti uskallan :) + mun istunta...
Juu mutta tähän pari kuvaa! Creditsit Sinille kuvaamisesta ja Sofialle putken lainasta osissa! :) je♥
oops tolppa edessä :')
Tunnin jälkeen hoidin Vipan pois ja Salme hengas mukana ja siitä sitten melkeen heti lähettiin kohti kirkkonummen keskustaa ja Prismaa. Oltiin siis menossa kauppaan ostaa ruuat Kauhalaan! Meillä meni Prismassa vaan joku 86 euroo perusruokiin ja sitten vielä lidl'ssä 40 euroo mässyihin XD Hahah, karkit ja nää on kalliita :( Mutta ainakin säästettiin ihan sikana rahaa ku vertaa viime kertaan!
joo-o omaisuus mukana :)
melkeen kaikki ruuat :---'D
Sitten oltiinkin jo Kauhalassa :) WHII ♥ Yksi vuoden kohokohdista! Ekat tunnit meni tosi chillisti; katottiin tv'tä ja läskeiltiin :) Sitten joskus kolmelta lähettiin talliin ja haettin ponsut sisään :) Tritles oli niin söpö ♥ Mentiin ensiksi Sinin kaa juoksuttaa Tritlaa, niin että se saa purettuu turhat pöllöilyenergiat. Okei Sini juoksutti kokoajan paitsi lopussa ja mä kuvailin. Voi kakruponi oli niin hönö. No kuvia tähän väliin. Sori kakka laatuset kuvat XD
pöllöponi... XD
Sitten huomattiin, että pari koiraa oli hukassa tai no ne oli karannut siihen talon viereen ja ne saatiin kiinni sitten. Itse olin sillä aikaa kentällä ft. Tritla ja käveltiin kun toinen oli vähän hengästynyt... XD Hän oli kyllä niin suloisena koska kun menin sen uran ulkopuolelle kävelee hankeen niin, että T vois mennä siinä uralla mut poni tuliki vaan mun perään siihen hankeen ja piti päätä mun selässä silleen söpösti x) tuih !♥
Sitten mentiin vielä kahlailee selästä käsin laitsalle ja pyörittiin hetki kentällä. En saanut mennä ilman kamoja kun on poni on ollut niin hurjana :( (okei siis riimulla oisin mennyt uknow!)

tritlan bootsit oli vähä menny hassusti... XD


ponygäng

Ridan jälkeen hoidettiin ponit ja tallia; ruokittiin, laitettiin vedet, siivottiin, vietiin ulos yms. Ja pakko mainita et ku oltiin hakemas Salmen kaa kauroja niin siel ämpäris oli kuollu hiiri! :'( voi raukkaa.
Sitten mentiin ruokkii ja hoitaa puput ja tuiiii siellä oli poikasia :3
hiiri :(( rip
Sitten mentiinkin takas sisälle ja täällä ollaan nyt oltu vähän yli tunti :) Kohta mennään viel tsekkaan hepsujen kunto ja juotetaan niitä lämmpimämällä vedellä jnejne! Plus Putos pitää kattoo kans :)

No mutta viettäkää kaikki IHANA HIIHTIS! :)) ♥ XX

~ milla

4 kommenttia:

  1. Whii mun obba sai kunniamaininnan hihi♥ :D

    VastaaPoista
  2. noi hiiret kannattaa hoitaa oikeesti pois, ne syö ja pilaa rehuja ja niissä voi olla tautejaki..

    VastaaPoista

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥