Hae tästä blogista

keskiviikko 13. helmikuuta 2013

As Long As You Love Me

Heyy!

NYT EKANA SANON ETTÄ KYSYKÄÄ IHMISET KYSYKÄÄ!! 
VIIMISET PÄIVÄT AIKAA KYSYY SIIS MULTA JA SINILTÄ KYSYMYKSIÄ(MITÄ VAAN ASIALLISTA) KOSKA HIIHTIKSELLÄ TOTEUTETAAN SE POSTAUS :) eli siis jos on jotain kysyttävää meiltä niin tartu toimeen HETI :) linkki Sinin blogiin
& muut erikoispostausideat mitä voitais tehdä niin ehdotelkaa :) 
Videopostauksia ja mydayta luultavasti ainakin saatte, jos haluutte?

Mitäs tässä taas :) No eipä pahemmin mittää! Maanantaina olin tallilla tavalliseen tapaan, mutta eipä siitä sen enempää kun en mitään kummempaa tehnyt! Tiistaina ainakin latasin ihan tosi koukuttavan pelin kännykkään ;) Ja enkun tunti on pelkkää chillausta! Niin ja laskiaspullakin tuli syötyä ja koulussa söin 2 tavallista :--'D hahah.
Tänään taas meillä oli koulussa semmonen liikuntapäivä. Mentiin Tapanilan urheilukeskukseen ja meidät kaikki ysit oli jaettu 6 eri ryhmään, jotka teki eri juttuja :) (oltiin siis saatu perjaattees valita mihin ryhmään menee) & itse olin semmoses ryhmäs mis jousiammuttiin,nyrkkeiltiin ja pelattiin salibandyy/norsupalloo tms. :) Oli ihan kiva päivä ja mainittakoon, et kerrankin koulun eväät oli ihan hyvät! XD Tosin loppuaika (puoltoista tuntia) oli ihan sairaan tylsää, koska meillä ei ollut enää mitään ohjelmaa. Mikä johtu siitä, että meidän ei tarvinnut pelaa sitä säbää vaan saatiin vaan olla. Tylsyyskuolema.  
Koululla oltiin lopulta joskus puoli kolme ja siitä sitten kotiin. Tai ei sittenkään! Koska en löytänyt mun avaimia vaikka kaivoin laukun ylösalaisin... ♥ No siitä sitten kauppaan ja kirjastoon jossa luin n. tunnin kunnes äiti tuli töistä ja pääsin kotiin. 
Äsken just tajusin mis mun avaimet oli... Ne oli mun laukussa mut olin piilottottanu ne varmuuden varalta ku siel urheilukeskukses oli semmonen tiedote että arvotavarat pitää pitää tallessa tms... GO ME! xD
Nyt pitäis tehdä vielä 2 esseetä loppuun, joista toinen on yhdestä suomalaisesta klassikkokirjasta... Se kirja pitäis vielä lukeekkin loppuun et näin... :3 Ääää, en jaksa. Onks pakko jos ei haluu?
Sitten oon kanssa pakkaillut kaiken hiihtolomaa varten ja ai että kun ei jaksa odottaa! :)
Vielä 2 päivää kouluukin... yh. No odotus palkitaan ...
sitten saan viettää taas kokonaisen viikon tän riiviön kanssa ♥
ps. tää kissa ajaa mut hulluks... nytki se tossa rapistelee mun matkalaukkuu ja kohta se taas maukuu ja haluu mun parvelle nukkuu... XD
 Öhh, mulla oli jotain asiaakin vielä mutta pääs unohtuu ... hups. No mutta sanon sen ensi postauksessa jos muistuu mieleen! XD

niin ja suuret kiitokset 68'lle lukijalle! :) hehehehheee kohta on jo 69 XD

- milla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Olkaapa asiallisia :) Kiitos jos kommentoit ♥